فيس بوک را شکست: اخبار جعلي بود و سياست قطبي تهمت انتخاب کنيد?

 

“اگر من بودند برای اجرای من را به عنوان جمهوری خواه اجرا کنید. گروه اشتباهترین رای دهندگان در کشور هستند. آنها باور دارند که هر چیزی در فاکس نیوز. من می تواند دروغ و آنها هنوز هم آن را بخورم می خواهم تا. من شماره من خواهد شد فوق العاده شرط می بندم.”

بسیاری از خوانندگان نگهبان را این نقل قول منسوب به مصاحبه 1998 با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مجله اخبار فیس بوک در مردم دیده اند.

این نقل قول بزرگ، اما او هرگز آن را گفت.

typifies به این نوع اخبار جعلی و اطلاعات نادرستی که انتخابات سال 2016 در مقیاس بی سابقه است. در پی انتخابات تعجب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده فشار در فیس بوک نه تنها برای حل مشکل، بلکه برای پیدا کردن راه هایی برای تشویق گفتمان سالم در بین مردم با دیدگاه های سیاسی مختلف در حال رشد است.

به جای اتصال مردم – به عنوان فیس بوک را سرخوشی ماموریت بیانیه ادعا – قطبش تلخ از شبکه های اجتماعی بیش از هجده ماه گذشته نشان می دهد فیس بوک واقع انجام شده است بیشتر به تقسیم جهان.

چه خواهد شد اولین اقدامات تهمت طول می کشد به عنوان رئیس جمهور است؟

“مردم یار دوستان و اعضای خانواده چون سبک گفتمان بسیار خشن است” گفت: کلر Wardle مدیر تحقیقات در مرکز دو روزنامه نگاری دیجیتال. “فیس بوک را به کسب و کار اخبار بدون سیستم چارچوب سرمقاله و دستورالعمل های سرمقاله stumbled و حالا آن تلاش برای تصحیح البته.”

فیس بوک نیاز به مدل کسب و کار خود را تغییر دهید اگر می خواهید آن پرداختن به این چالش ها سرمقاله. در حال حاضر، حقیقت قطعه مطالب کم اهمیت تر از اینکه آیا این به اشتراک گذاشته شده، دوست monetized و است. این معیارهای “تعامل” چشم انداز رسانه های clickbait، اغراق و اطلاعات غلط به تکثیر تحریف. و در فیس بوک را اخبار تغذیه تغذیه، تاکید بر کمیت پست ها, نه صرف وقت در روزنامه نگاری قدرتمند معتبر، خوب تحقیق است.

بیشتر ما, مانند کلیک کنید و سهم stuff که با نظرات خود ما جهان طنین انداز فیس بوک بیشتر خوراک ما با پست های مشابه. این تدریج روایت سیاسی دو حباب فیلتر مجزا – یکی برای محافظه کاران تقسیم شده است و یکی برای لیبرال ها (آبی خوراک و خوراک قرمز) کشیدن بیشتر و بیشتر از هم جدا در آستانه روز انتخابات.

“گرد و غبار ابر مزخرف”

نیست پشت سر هم حباب این اطلاعات در نوامبر 8, اما نتیجه انتخابات چگونه رسانه باز نگری و سیستم های رای گیری قدرت منابع خبری دگرساز راست و سایت های کوچکتر و محافظه کار است که تا حد زیادی متکی به فیس بوک به مخاطب را دست کم گرفت. مرکز تحقیقاتی پیو در بر داشت که 44 درصد از آمریکایی ها دریافت اخبار خود را از فیس بوک.

با این حال اخبار جعلی مشکل منحصر به فرد جمهوری خواه ندارد. تجزیه و تحلیل توسط BuzzFeed یافت که 38% از پست ها از سیاست rightwing بزرگ سه صفحه در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده شامل “اطلاعات نادرست یا گمراه کننده” و که سه صفحه leftwing بزرگ بود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *